lördag 5 september 2009

* Tröttheten



Har du varit där, då du känner att du är för snäll. Bryr dig för mycket om folk men får bara skit tillbaka.
Om det är några problem varför inte bara komma fram till mig å ta det med mig istället för att snacka skit till alla andra när du inte ens vet vad saken gäller? :S
Här finns man, å ställer upp när folk mår dåligt.. även när du redan har svikit mig ett antal gånger tidigare. Varför ger jag dig en ny chans varje gång? Jo för att jag tycker det är synd att kasta bort allt vi en gång hade, alla minnen.
Jag är ingen svart hjärtat människa. JAG bryr mig om mina nära å kära. Om jag ser att någon mår dåligt då ställer jag alltid upp - no matter what.
Ska jag sluta va snäll? Sluta bry mig om folk så jag slipper få skit tillbaka?
Är bara less på att jag har förlorat så många för att du har en egen uppfattning om allting.

Säg inte en sak till mig å sen gör något annat. Trött på lekandet. Du vet att jag alltid finns där för dig och att jag alltid brytt mig om dig. Utnyttja inte det. Antingen så är man en vän tillbaka eller så släpper man taget helt. Jag vill veta om det går att lita på dig eller inte. Inte bli sviken varje gång.

Jag kommer sluta vara snäll nu. Nu får ni se en ny sida av mig. Den snälla tjejen finns inte längre. Finns inga nya chanser.

one shot, one opportunity..




2 kommentarer:

  1. Lycka till med det!! :) Du får säga till när Mr.Right kommer :) haha...

    Vad gör du om dagarna då du inte pluggar? == )

    SvaraRadera